Now, my heart belongs to Abdul Hafiz Bin Abdul Hadi ♕

Assalamualaikum Reader
Alhamdulillah, selesai juga tournament sofbol national open ni. Takmenang takpe. Asal kan we olls dapat experience yang best gilaaaaaaa kat Universiti Putra .Malaysia . Wuuuuuuuuuu ~ the best day that i ever had <3 Thanks for Abang Adik, Abang Stopa & Abang Amin (Our coach) yang bertungkus lumus settle kan penginapan and olls lah. Waktu nak datang sana, memang cara paling daif yang kitaorang semua buat. Takpa, itu usaha kita :) Seronok berkerjasama. Takboleh lupa lah masa semua player sofbol Kuala Lumpur B (P) && Terenganu B (L) main baling2 selipar. hahahah. Have fun gilaaaaa. Demam aku terus elok. Tapi malam demam balik. Heheheh. And last night we olls overnight sampai pukul2 lebih kat padang kawad, celebrate birthday kak kechik <3 Happy birthday JUNSU && JERSEY NO 6 ^^,V Seronon main baling tepung, campak all the cakes infronts of you after you tiup oll the candle :* Comelnya dapat suapkan cakes kat crush diaaaaaaa. So sweeeeeet. HB sayang.

Kay, 28 june <3 two monthsarry with Mohamad Taufiq Zulkapli. Sayang? Happy 2mntsry :* Saya syang awak. Everyone knows that i love you :* Just trust it :) Jangan lupa janji kita kay :D Jaga saya, lupakan masalah semua. Saya nak relay yang suci ok. Taknak kotor2. Yekkkkkkkkk ~ Hehehhe. Saya nak awak je kay. Just right now until end. Hahaha. InsyaAllah, i will tc our  relay carefull :* So, No mind games, no cheating && no liar <3 I need your sincerely && honesty <3 Ok? Me love you :*