Now, my heart belongs to Abdul Hafiz Bin Abdul Hadi ♕

1st ANNIVERSARY ♥


Assalammualaikumm reader

Awak? Tak sangka esok saya dengan awak ''sebulan'' :) Even pendek pon journey kita ni, saya rasa banyak moment yang sakithati && happy :P Hihihi. Kan? Awak bahagia dengan saya? Maaf lah kalau saya takdapat bahagia kan awak dalam masa sebulan ni. Saya harap awak tak kesah dengan perangai saya yang teruk ni. Awak? Saya tak sempurna buat awak. Saya taktahu sebenarnya apa yang awak nak. Jujur saya cakap, saya taktahu sama ada sayang awak ke tak. Yang saya tahu, sebut jee. Maybe sayang dalam diri saya belum timbul sepenuhnyaaa. Maaf. Saya takboleh tipu diri sendiri && saya sentiasa nak bersikap jujur terhadap relay kitaa. Awak cakap jee yang awak masih takboleh sayang kan saya macam awak sayang kan **** .
Awak, saya nak bagi tahuu, sayaaaaaaaaaaaaaa dah sayang awak lah :D Jangan hampa kan saya. Awak boleh buat saya tersenyum lagi? Saya tahu banyak kali saya tanya soalan macam ni, tapi saya nak yakepastian :') Saya taknak disakiti lagi. Even saya ade pernah menyakiti hati lelaki lepas saya putus dengan NB, saya janji dengan diri saya takkan sakiti hati awak macam saya sakiti hati lelaki sebelum ni. Saya sakiti dorang sebab NB, dia punca :') Tapi saya taknak salahkan dia. Saya pon salah. Ape-ape pon, sekarang saya ade awak sorang. Awak janji jangan tinggalkan saya tanpa sebab yang kukuh k :) Saya janji akan jaga relay kita ni :) Btw, Happy 1st Anniversary sayangggg ILOVEYOUTAUFIQ :*