Now, my heart belongs to Abdul Hafiz Bin Abdul Hadi ♕

Oh blog


Assa
lamualaikum Reader
---------------------------------------------------------------------------------------------
 Seminggu setengah exam. Peningnyaaaaaa kepala. Macammacam nak pikir. Kusut pon ade. Aku rasa macam ade beban jee atas kepala aku ni. Lepas satu-2 masalah datang kat aku. Takpe. Dugaan. Selagi aku ade mama ayah kakak adik abang and kawankawan, insyaallah aku boleh lalui semua ni. Lagi2 ade orang buat aku sakithati kat sekolah. Aku telan jelaa ape kau buat kat aku. Agak2 lah kalau kau nak aku sakithati pon. Macam takde cara lain la bro. Takpe. Aku dah tak kisah la bro. Jangan lah nak mengelak dari aku. Takpayah nak nyorok2 lepak padang bagai. Aku tahu kau lepak mane bro. Aku bnyak mata kat sekolah tu :) Takpe. Aku takbodoh. Bahagia la kau kat sana. P main jauh2. Aku main dekat2 gn Taufiq aku. Ngeeeeeee ( gedikkay) Hihihi.

 Aku rindu taufiq aku. Bila mahu datang sini Mael Lambong sayang? Mak Jemah rindu ni. Rindu nak tengok mata Mael Lambong laaa ;) Rindu nak dengar Mael Lambong sebut ''S'' :P Heeeeeeeeeee. Jkjk sayanggggg ;) Taufiq? Aku taktahu nak cakap macam mane kat kau. And taktahu nak start dari mane. Hm, do you really honest in this relay mok? Aku takut kau mainkan perasaan aku. Aku tahu aku takmacam girgirl yang kau nak. Sikit2 buat kau sakit hati. Maaf yeeeeee :) Aku takpandai jaga hati lelaki. And aku akan cubaaaa jaga hati kau sebaik mungkin. Mintak maaf if aku buat kau menyirapppp. Dalam 2minggu lebih relay kita bnyak betul aku buat kau sakithati. Tapi kau sabar kan sayang :') Thankssss. Aku , taktahu laaaaaaa. Aku harap kau jujur & Setia dengan aku. Even aku taklayan kau sangat, aku nak kau tahu, aku setia gn kau & takpernah sekali pon aku berlaku curang gn kau. Aku selalu bagi kau ayat ni supaya kau ingat :) ''If someone truly loves you, the distance is not a problem. It just making love grow each day''

P/s: Loveyouuuu